středa 14. června 2006

Na Velehrad Radandolejs.bloguje.cz

Těžký život scénáristy

Ráno bez rotopedu. Dopisuji komplet Michala Tučného. Během dne to ještě stihnu probrat se Zábojem z producentské společnosti Prestige-Management, která bude celý projekt zastřešovat. Podobně se celým tématem probírám ještě s Mílou Zýkou a s Petrem Novotným, který má velmi dobré postřehy :

 

To je moc pěkný, drží to pohromadě, je to výborně obsazený!

Zde pár prvních připomínek (po jednom čtení, budu o všem přemýšlet víc...):

1. Obávám se, že tam bude málo srandy, neboť ti, kteří ji přinášejí, mají na to děsně malý prostor. A když se jim rozšíří, bude to na úkor písniček. S Michalem byla velká prdel, měl by to být hodně veselý mejdan, kde se připomíná veselý kumpán, ale tak, jak je to teď časově spočítaný, se to nemůže podařit.

2. Myslím, že Pane můj poněkud zatěžká konec: Pokud na něm trváš, možná by to měl být konec falešný a po něm přece jen nějaká vypalovačka typu Rovnou, Báječná ženská....

 

Rovnou jo tady rovnou mne zmrazí pocit, že zítra mám odevzdat Velehrad. Vydržím psát do čtyřech odpoledne, pak se vše opakuje. Zase spím do osmi. Je zajímavý, že Velehrad mi nikdo nediktuje a jde to pěkně pomalu. Naštěstí je dneska na mesíku Honza Rokůsek a objevil se po dlouhé době taky Rubik. Z jeho Deníčku zmizela celá HISTORIE a zůstal jen letošní květen, který se postupně proměňuje. Večer na SKYPU má milá sestřička Jolly a taky Pavel Poledňák, který mi omylem o půlnoci zavolal. Čas se pomalu nachyluje k ránu a Velehrad se blíží.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat