úterý 13. června 2006

Nenávidím pondělky. Radandolejs.bloguje.cz

Tučný má jméno zvučný. Sledujte www.patrolastaroprazska.cz

Ráno klasika. Rotoped s Tučným. Schůzky v Louvre na Národní třídě s Oskarem Hahnem a Radkou Froňkovou na jedním televizním projektem, který by se měl celý natáčet v Korutanech. Konečně zas zajímavá práce. Mám dva celkem nosné nápady na kterých se shodneme. Alespoň se dozvídám pár drbů ze zákulisí Novy. Pokračuji s Jiřím Hapalou a tématem Atlet roku 2006. Mám celkem jasnou koncepci jak to letos udělat a taky už jsme dostali rozdělený karty v podobě moderátorů i části hudební dramaturgie. Ale všechno ti můj milý Deníčku prozradím až přijde čas. Stíhám se ještě stavit na PRIMĚ a podepsat smlouvu na REALITY SHOW BAR. Mám zajímavou profesi : CASTING DIRECTOR. Určitě se tedy nebudu nudit ani v červenci. Odpoledne s Honzíkem zkoušky na hudebce. Koukám jak se svědomitě rozehraje a pak s lehkostí odehraje svěřené etudy. Domů mu pyšně nesu kytaru a přemýšlím o sobě. O tvůrčí krizi. O krizi středního věku a tak. Řeším to tak, že usnu jako špalek a spím až do osmi hodin do večera. Zajímavý, že jsem se probudil a krize byla pryč. Šel jsem k počítači a někdo mi shůry diktoval celej scénář  na šedesátiny Michala Tučného. Včetně názvů písní, změn temp, moderátorskejch vstupů. Slyšel jsem i hlasy konkrétních interpretů, který budou zpívat jednotlivý songy. Chvíli si zdřímnu a ráno to zkontroluji.

Žádné komentáře:

Okomentovat