středa 3. ledna 2007

Mnoho PINŮ na jednoho PUKA. Pravou nohou do roku 007

Zkusili jste někdy přihlásit slona na balet ? Je to stejný jako, když jsem já začal cvičit Bikram Yógu. Zpověď netypického jogína.

Ráno spím spokojeně až do devíti. Začíná můj tréninkový program, takže trápím rotoped, nebo respektive, on trápí mě. Vánočně-Silvestrovská přestávka udělala své. V klidu čtu všechny Silvestrovské recenze, většinou nás házejí do jednoho pytle s Karlem Šípem, Pepíkem Náhlovským a Miroslavem Donutilem, což je pro mne velká čest. Někdo poukazuje na to, že na televizní Silvestry bylo vloni asi málo peněz, což je pravda, jiní novináři zas kritizují pokleslost současné zábavy a pějí ódu na zábavu minulou,  na kterou předtím plivali též. Podezřívám autory recenzních příspěvků, že často opisují ze svých loňských a předloňských rezenzí, u jedné autorky zaznamenávám stoupající spokojenost se Silvestrem s postupujícím časem, a pravděpodobně postupující konzumací, jeden bulvární deník nás pochopitelně sepsul na kvadrát, protože jsme do Silvestrovské show neobsadili žádnou z jeho spřátelených hvězdiček a komet českého šoubyznysu. Nádhera. Zbytek dopoledne trávím Screeningem a čtením manuálů na odpolední poradu na Nově. Sestava se schází zajímavá :). Milý Deníčku, však přijde čas a dozvíš se víc :) Poté parkuji na Karláku a cestou na Bikram Yogu vyřizuji ještě hejno telefonátů a SMSek. Ano, milý Deníčku, Bikram Yoga bude provázet mé denní plány i v roce 2007, jen s mnohem větší četností. Je zvláštní, jak mi tenhle druh pohybu, stavu mysli a soustředění přirostl k srdci, i když postavou opravdu nejsem typický jogín. Ostatně již jsem jednou řek, když mě Táňa chtěla na tohle cvičení zlanařit, že je to obdobné jako přihlásit slona na balet. Lekce začíná v 19´30´´ a těší mne, že i v novém roce potkávám samé známé tváře. Pamatuji si dobře jak jsem u první Ardha-Chandrasany málem plakal, Utkasanu vůbec neudělal,trio pozic Dandaymana-Dhanurasana, Trikasana, Tadasana mi přišlo jako zaklínadlo z Harryho Pottera. Následující poloha mrtvého muže mě přinutila vážně popřemýšlet o tom, zda bych neměl sepsat závěť a to jsem ještě netušil, že na mne čekají pozice : Bhujangasana, Poorna Salabhasana, Ardha-Kurmasana, Ustrasana, Sasangasana či Kapalbhati in Vajrasana, při kterých budu vypadat jako vorvaň omylem zabloudivší na pláž a přestanou mne poslouchat všechny končetiny, a já budu jen bezládně ležet a potit se při 42 stupních Celsia, při kterých se Bikram Yoga cvičí. Můj milý Deníčku, skromně musím přiznat, že tu jisté pokroky jsou a na cvičení se obvykle těším, stejně jako dnes. Každopádně domů jedu s čistou hlavou a ještě píšu. Ve spěchu se mi povedlo si zablokovat PIN u telefonu a udělat zmatek v PUCÍCH všech telefonů a karet, co máme doma. Naštěstí mne z toho asistentka 02 vyvedla během pěti minut a telefon je funkční a už je vlastně středa 3.1.2007.

Žádné komentáře:

Okomentovat