pondělí 22. října 2007

"Třídění mořských želv", aneb ten burák (peanut) je můj :)

Malé pojednání o zhovadilostech všedního života, chřipce, Národní knihovně i Maxim Turbulenc

Můj milý Deníčku, ačkoliv se ti to bude zdát velmi nepravděpodobné, jsem stále na živu, a až na velmi silnou chřipku, která se mnou sdílí již sedmý den lože i stůl, se těším velmi dobré náladě,  a jinak snad i duševnímu zdraví. Kupodivu, kupodivu. Pracuji, pokud mi síly a stav nemoci dovolují. Protože však podle nějakého nařízení nesmím říct na čem konkrétně, tak ti snad smím jen na okraj a tajuplně sdělit, že se jedná o Silvestr Tv Nova, respektive o jeho verbální a hudební složku. Abych nezadal nikomu v ničem, budu této činnosti od této chvíle říkat "Třídění mořských želv", což snad nebude nic proti ničemu,  a navíc tenhle burák (peanut) je můj. Má již není "Česká Miss 2008",  a to v žádném z ohledů, prvků, stavebních kamenů a jakémkoliv autorství.

Sumář čili stručník obecný: Do minulého týdne jsem na ní pracoval a odavzdával všechny podklady dle dohod a harmonogramů, leč zhruba 36 hodin před tiskovkou jsem byl mailem vyrozuměn, že to byla "Marné lásky snaha", tudíž nevím dále nic. A na tiskovku jsem z pochopitelných důvodů již nešel. Tolik jen na omluvu všem, co mi posílají SMSky s bezva návrhy na účinkující do tohoto velkolepého programu. Prozradím jen, že šéfem projektu je za Novu Marcel Šůcha, dramaturg České Miss 2006, režisérem projektu je Roman Petrenko,  a tito stateční muži, a jiní z jejich slovutného týmu,  budou brázdit thajské končiny, aby zde natočili portréty dvanácti finalistních českomissích lepých děv. Finále je druhého února roku příštího na pražském letišti. Více na   http://www.ceskamiss.cz/. Jinak  vše dobré a Adieu.

Český Showbussiness je prostě takový. O to horší je "Třídění mořských želv". Velmi výživná životní disciplína, o které se můj milý Deníčku rozepíši hned, jen co skončí požadované informační moratorium. To bude myslím 1.1.2008.

Jinak pochopitelně sleduji boj o novou Národní knihovnu. Nova si přisadila vlastním programem, kterému se povedlo být ještě lidovější než Kotel. Ale ještě "lidovější" byl ten program na otevření nového zpravodajského studia, na jehož konci stáli všichni současní "nováčtí" mocní se skleničkami sektu v rukou a kynuli svým divákům :)

A propó, patrolácké silvestrovské "Četnické humoresky" na ČT1 se pohybují na pomyslné houpačce. Jednou nahoru a třikrát dolů. Budou-li vůbec, budou mít 30 minut, nebude v nich účinkovat ani Tomáš Topfer, ani Ivan Trojan,  a nakonec ani Melody Makers Ondry Havelky. Zůstane v tom brněnská pátračka sama, nakonec s hostujícím Miroslavem Donutilem a Patrolou/Šlapeto coby významnou a jedinou hudební posilou. Jak to vůbec dopadne se uvidí. Karel (náš Karel, ne úplně Karel nás všech čili Gott, ale Karel patrolácký) byl v pátek korepetovat s herci v Brně, tak se snad uvidí. Mrzí mne můj milý Deníčku, že jsem tak stručný a nevtipný, ale nějak přestává sranda, tedy ona nepřestává, jen nás míjí coby objekty, tedy coby ty, kteří  se mohou smát. Jinak objekty k smíchu bezesporu jsme, zvlášť kvůliva "Třídění mořských želv", "Českým miss" a jiným zhovadilostem našeho všedního života. Leč se neposerem. A ten burák (peanut) je můj :) Jo a věřil bys, můj milý Deníčku, že mořské želvy nesmějí letos třídit např. chlapci z Maxim Turbulenc ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat